Op zaterdag 21 februari was het dankzij de voorjaarsvakantie rustig tijdens het Repair Café. Ook het slagingspercentage lag wat lager dan anders, m.n. omdat apparaten door ouderdom echt versleten waren.
Op 4 februari was er een inloopavond in het Dorpshuis over de nieuwbouw aan de Tolakkerweg: 't Vuursche Hof. De avond vormde het startsein voor de verkoop.
Het gebouw voor de tijdelijke huisvesting staat er en aan de afwerking wordt gewerkt. Verdere planning is bekend. Het streven is om na de voorjaarsvakantie daar de lessen te beginnen.