Op dinsdag 16 juni 2026 wordt de betonvloer van de nieuwbouw van de Bosbergschool gestort. Dit kan de nodige hinder veroorzaken omdat het sorteren in één keer door moet gaan.
De sloop van het oude schoolgebouw is uitgesteld tot 19 maart. Dit i.v.m. de werkzaamheden aan de nutsvoorzieningen, de bestrating en de gemeenteraadsverkiezingen op woensdag.