Op vrijdag 25 maart was Pop-up Wij(k) Geluk georganiseerd op het dorpsplein bij het dorpshuis. Op een zonovergoten plein voor het dorpshuis werd gevierd dat we weer samen kunnen komen. Om 17 uur was het daarna tijd voor dorpsborrel B@HR.
Op vrijdag 25 maart was Pop-up Wij(k) Geluk georganiseerd op het dorpsplein bij het dorpshuis. Op een zonovergoten plein voor het dorpshuis werd gevierd dat we weer samen kunnen komen. Om 17 uur was het daarna tijd voor dorpsborrel B@HR.
Ns en ProRail hebben in november een AED geplaatst op het station. De vierde in Hollandsche Rading.
De gemeente heeft duidelijker aanduidingen op de weg aangebracht om het verkeer erop te attenderen dat er een school genaderd wordt.
Op 25 oktober werd in in het kader van NLDoet de uitgestelde burendag georganiseerd met een lunch/high tea in het dorpshuis.
De openstelling van de Dorpshuizen is vanaf 5 juni jl. verruimd. Vanaf 23 juni starten de koffieochtenden Leut weer in het dorpshuis op de woensdagochtend.
Burgemeester Sjoerd Potters deelde dit jaar tien inwoners van De Bilt telefonisch mee dat zij een koninklijke onderscheiding krijgen. Adriaan Hoogendoorn, jarenlang beheerder van het dorpshuis, was een van hen.
De High Tea van 13 maart a.s. gaat niet door. Daartoe is besloten na overleg met de GGD. We willen onze gasten geen onnodige risico’s laten lopen, nu het Corona-virus rondwaart in ons land.
Op 6 februari ging Samen Eten bruisend het nieuwe jaar in met 25 gasten en een heerlijk driegangendiner. Schuift u volgende keer ook aan?
Bij Leut op elke woensdagochtend in het Dorpshuis houden ze behalve van koffiedrinken en bijpraten, er ook van de handen uit de mouwen te steken. Woensdag 19 februari 2020 was dat ook nodig omdat er een grote plas water voor het Dorpshuis lag.
Tijdens een genoeglijke ochtend praten we met elkaar over gewone dingen en de zaken die er zo al in Hollandsche Rading spelen. Er is ruim koffie en cake voor een bescheiden vrijwillige bijdrage.